jagtarigen

Hej bloggen!
Nu är jag äntligen hemma igen.
Borta bra men hemma bäst you know!

Jag har bränt mitt ansikte, också lyckades jag få en enorm vit fläck på kinden, eftersom jag drog med ett solstift där innan vi drog till backen, bra där anna, bra (y)
Sen har jag även en fet linje efter mitt "pannband" också, super snyggt...




Har iallafall varit väldigt skönt att komma bort från vardagen en vecka, jag är en sån person som blir väldigt uttråkad efter några veckor där det inte händer något speciellt. Så nu håller jag mig lung ett tag till haha.

Hugge (saken på bilden ovan) verkade ha saknat mig i allafall !
Och jag hade saknat att burra in ansiktet i hans mjuka päls haha.
Ja, jag är femton och har en kanin, men jag kan medela att jag köpte honom för snart fem år sedan.

Fast det skulle vara tomt utan honom, han är som en liten hund och springer efter mig som en svans, helst vill han ligga i min säng och dreggla och äta glass.

nu ska jag sussa, hoppas på snälla drömmar inatt..
..Sist drömde jag någon om att Elin Kling kastade happymeal på mig, scary !!

Puss<3

Kommentarer
Postat av: amilia

Gud va söt du är!

2009-04-19 @ 02:24:19
URL: http://miilliisens.blogg.se/
Postat av: Foki

ååh vilken söt kanin :)



svar: hehe tack så jättemkt för den fina kommentarer ^^



// Ha en bra dag =)

2009-04-20 @ 13:36:47
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0