I sälen

Hej bloggen!

Nu är vi framme i sälen.
Inte fint väder dock buhuhu ;(
Bilresan här var vääääldigt dryg kan jag lova! Stannade i malung kanske en timme (!) Och väntade in de andra.
Och jag säger bara, vilket jävla ställe hahah.
Seriöst ALLA hade mjukisbyxor, raggarbil och ja..., ni fattar ? Jag satt helt faschinerad och bara stirrade, och de stirrade tillbaks.
Som tur vad så kunde jag plocka fram datorn under bilturen, fast utan internet!
Så jag roade mig med webcamen haha :

mycket bra ljus jag vet hehehh!
redbull is my drug it`s my heroin lalalalal

Nej nu ska jag vara lite social här, imorgon blir det skidor, jag kan erkänna att jag blev lite rädd när jag såg de välldigt läskiga backarna, har inte varit här på något år!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0