Dag på stan

Hej!
Har ni haft en bra dag ?
Själv har jag varit med en kompis hela dagen,  njutit i solen av lovets sista dag (NOOOOOOOO!!)
Först drog vill till stan och där blev det lite shopping, fast mest ögon shopping haha!
Sen åkte vi hem till henne och hoppade studsmatta, har saknat det faktiskt men nu har jag ont i hela kroppen (lyckades ramlade in i en gran)!



Köpte denna tröja på Gina, 149 kr, och den svarta ringen på HM, 39 kr.

Letade efter gladiator sandaler, med de var slut både på HM och skopunkten, där jag hade sett ett par fina.
Min vanliga otur alltså haha, men jag får ta och leta efter ett par i sthlm, ska dit snart med kompisar !!!

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: victoria

Fin blogg. Ha en bra dag!

2009-04-20 @ 15:07:05
URL: http://entillblondin.blogg.se/
Postat av: ROBIN

VILL DU GIFTA DIG MED MIG ?



SNÄLLA ADDA MIN MSN =)



[email protected]



TUSEN KRAMAR



ROBIN



2009-06-25 @ 10:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0